Zima 2010/11


_DSC4395
Image by matipl via Flickr

Witajcie w 2011,

Na początek pozwólcie mi złożyć Wam najlepsze życzenia noworoczne, oby nowy rok 2011 był pomyślny dla nas wszystkich i lepszy niż ubiegły.

Postaram się być bardziej aktywnym bloggerem w tym roku, choć z drugiej strony zapewne wiecie, że pisanie o kontenerach nie jest wcale łatwe…

Po długiej przerwie (ups, nie było mnie tutaj od września ubiegłego roku…hmm wygląda na to, że wyprzedziłem zimę i zacząłem zimować już wcześniej) udało mi się znaleźć chwilkę by coś znów napisać.

Tym razem zaprezentuje Wam kilka zimowych zdjęć z moimi kontenerami w tle:-)

This slideshow requires JavaScript.

Enhanced by Zemanta

Leave a Reply

